Výkon se u nového Mercedesu-AMG GT  přenáší na zadní kola kardanem uloženým v karbonovém tunelu, stejně jako v předchůdci SLS AMG. Nový model, který ve svém názvu nemá jméno zakladatele německé automobilky, je s délkou 4546 mm, šířkou 1939 mm a výškou 1289 mm o 92 milimetrů kratší. Dvoumístný sporťák je i podstatně lehčí, dříve vážil bezmála 1,7 tuny, nový model je na tom podstatně lépe – výrobce udává pohotovostní hmotnost 1540 kilogramů.

Mercedes-AMG GT (2014)

Mercedes-AMG GT (2014)

FOTO: Mercedes-Benz

Základní verzi AMG GT pohání čtyřlitrový osmiválec s přeplňováním (twin-turbo), jenž produkuje 462 koní (339 kW) a 600 Nm točivého momentu. Stovku zvládne za rovné čtyři sekundy a jede až 304 km/h.

Silnější verze S z téhož motoru doluje 510 k a 650 Nm. Stovka je v tomto případě otázkou 3,8 sekundy a nejvyšší rychlost krotí elektronický omezovač při 310 km/h.

Mercedes-AMG GT (2014)

Mercedes-AMG GT (2014)

FOTO: Mercedes-Benz

Převodovka pro AMG GT je automatická a má sedm rychlostních stupňů. Základní verze má mechanický samosvorný diferenciál, výkonnější musí spoléhat na elektronickou variantu. Brzdy mohou být za příplatek karbon-keramické. Standardem jsou ocelové kotouče o průměru 360 mm, respektive ještě o 30 mm větší (verze S).

Mercedes-AMG GT (2014)

Mercedes-AMG GT (2014)

FOTO: Mercedes-Benz