Článek
O pohon se stará třílitrový šestiválec s dvojitým přeplňováním. Vidlicový šestiválec s 24 ventily má zdvihový objem tři litry a nabídne výkon 340 koní a 800 Nm točivého momentu. Motor se nechá vytočit až do 5000 otáček, dakarský speciál jede až 200 km/h. O spotřebě se automobilka nezmiňuje, palivová nádrž má objem nadstandardních 400 litrů.
Na délku tento speciál měří 4099 mm, je široký 2033 mm a vysoký bezmála dva metry. Zdvih tlumičů byl prodloužen na úctyhodných 460 mm. Převodovka je šestistupňová, automatická s ručním sekvenčním ovládáním.
Pneumatiky mají rozměr sedmnáct palců a jdou vypouštět či naopak dohušťovat i během jízdy. Brzdové kotouče mají rozměr 355 mm vpředu, stejná velikost je i u zadních kotoučů.