Vrcholné provedení T8 nabídne výkon, který byl dříve vyhrazen osmiválcům. V tomto případě jde ale pouze o čtyřválec, který je přeplňován pomocí kompresoru i turbodmychadla, pomáhá mu navíc i elektromotor. Ten pohání zadní kola a nabídne omezený dojezd s nulovými emisemi (40 km).

Celkový výkon této jednotky činí 400 koní, točivý moment dosahuje hodnoty 640 Nm. Jaká bude spotřeba paliva nebo jízdní výkony zatím švédská automobilka neuvedla.

Další čtyřválce, dva jsou benzínové

I ostatní čtveřice motorů vypadá velmi zajímavě. V případě dieselů bude v nabídce verze D4 a D5, v obou případech jde o přeplňované čtyřválce. Slabší verze nabídne při spotřebě cca 5 l/100 km 190 koní a 400 Nm, silnější pak 225 k a 470 Nm a o litr vyšší spotřebu paliva.

Benzínové motory zahrnují verzi T5 (254 k a 350 Nm), velmi zajímavá je ale T6, odvozená z T8. Motor je přeplňovaný opět kompresorem i turbodmychadlem a nabídne 320 koňských sil a 400 Nm točivého momentu. V tomto případě chybí elektromotor, což sice snižuje výkon, ale i hmotnost a celkovou technickou náročnost tohoto řešení.