Pod kapotou buší – stejně jako ve verzi kupé – 6,2litrový osmiválec s přímým vstřikováním a proměnným časováním ventilů, který je navíc dopován 1,7litrovým kompresorem Eaton.

Výsledkem je ohromujících 634 koňských sil (466 kW) a monstrózních 861 Nm točivého momentu. Chevrolet nikdy ve své více než stoleté historii nenabízel výkonnější otevřené auto.

Chevrolet Corvette Z06 Convertible (2014)

Chevrolet Corvette Z06 Convertible (2014)

FOTO: Chevrolet

Také další technické parametry jsou shodné s uzavřenou verzí. Podvozek má adaptivní tlumiče, standardem je samosvorný diferenciál. Převodovka je buď automatická s osmi rychlostními stupni a možností sekvenčního řazení, nebo přímo řazená – sedmistupňová.

Hmotnost i jízdní výkony zatím neznámé

O kolik se zvýšila hmotnost roadsteru proti kupé, Chevrolet neuvádí, příliš velký nárůst díky tuhé konstrukci ale údajně nelze čekat. Plátěnou střechu lze stahovat až do rychlosti 50 km/h, jak dlouho ale tento proces bude trvat, americká automobilka neuvádí.

Chevrolet Corvette Z06 Convertible (2014)

Chevrolet Corvette Z06 Convertible (2014)

FOTO: Chevrolet

Neznámou jsou také jízdní výkony – zrychlení, nejvyšší rychlost nebo spotřeba paliva. Na to si budeme muset počkat do světové premiéry, která se odehraje na letošním newyorském autosalonu (18.–27. dubna).

Chevrolet Corvette Z06 Convertible (2014)

Chevrolet Corvette Z06 Convertible (2014)

FOTO: Chevrolet