Předprodej omlazeného pola byl zahájen zkraje února, první dodávky k zákazníkům ale budou nejdříve na přelomu dubna a května. V nabídce jsou zatím čtyři motorizace, přičemž diesel je v nabídce jediný. Na uvedení sportovního modelu GTI zatím importér termín nemá, zahájení jeho prodeje je ale letos jisté.

Tříválcový litrový motor naladěný na 44 kW (60 koní) se v Česku prodávat nebude, zájemci o agregát se třemi válci ale mohou sáhnout po témž motoru, ovšem naladěném na výkon o 10 kW vyšší.

Základní cena je vyšší než u konkurence (například fabii 1.2 TSI / 63 kW pořídíte za 270 900 korun), už základní výbava (stupeň Comfortline) je ale u pola - s ohledem na segment malých vozidel - štědrá, což se o mladoboleslavském bratříčkovi říct nedá.

Volkswagen Polo (facelift, 2014)

Volkswagen Polo (facelift, 2014)

FOTO: VW

Bohatá základní výbava, jediný diesel v nabídce

Už v základu, který u pola startuje v případě motoru 1.0 MPI (55 kW / 75 k) na částce 289 900 korun, dostanete klimatizaci, rádio s barevným dotykovým displejem a přehrávačem CD, palubní počítač, kožený volant (nastavitelný ve dvou osách), loketní opěrku, výškově nastavitelná přední sedadla a elektrické stahování předních i zadních oken.

Verzi s povedeným motorem 1.2 TSI (66 kW / 90 k) koupíte od 311 900, dieselový motor 1.4 TDI (55 kW / 75 k) pak začíná na sumě 355 900 korun. Pokud chcete silnější verzi benzínového 1.2 TSI (81 kW / 110 k), musíte auto pořídit ve druhém výbavovém stupni Highline - od 357 900 korun.

Více o omlazeném polu, které se za pár týdnů ukáže na slavném švýcarském autosalonu, si můžete přečíst v našem starším článku. [celá zpráva]