K třídě C zatím oficiálně mnoho informací nezaznělo. Jisté je, že bude stát na nové platformě, částečně použité i u nového „éčka“. Inovovaná třída C nabídne větší rozvor (neoficiálně se hovoří o hodnotě 2850, tj. plus 90 mm), širší bude i rozchod kol. Nové „céčko“ má být údajně až o metrák lehčí.

Mercedes nás zatím nechal virtuálně nahlédnout do kabiny nového modelu střední třídy. Ta v černo-červeném provedení působí velmi luxusním dojmem a ostudu by neudělala ani v mnohem větších (a dražších) mercedesech.

Mercedes-Benz třída C (2014) - detail ovladače pro obsluhu rádia, navigace apod.

Mercedes-Benz třída C (2014) - detail ovladače pro obsluhu rádia, navigace apod.

FOTO: Mercedes-Benz

Základem je nová středová konzola s barevným displejem o velikosti 7, nebo za příplatek 8,4 palce. Novinkou je i zařízení pro pohyb v menu, která se bude ovládat dotykem podobně jako touchpad u notebooku.

Volič automatické převodovky je pak umístěn na sloupku tříramenného volantu, což je pro mercedesy typické. Zajímavostí, která potěší zejména rodiče malých dětí, je automatická detekce dětské autosedačky na místě spolujezdce a následné deaktivování airbagů.

Škoda Superb 2.0 TDI 4x4 vs. Mercedes-Benz C 250 CDI 4Matic

Interiér současného Mercedesu třídy C

FOTO: Martin Žemlička, Novinky

Mercedes zveřejnil rovněž interiér nové třídy V (dříve Viano), která se představí příští rok. Většina prvků v interiéru je společných s třídou C, středový tunel i konzola jsou mohutnější.

Interiér bude velice luxusní (třebaže u současné generace jde v podstatě o předělanou verzi užitkového auta, které pojme až osm cestujících), v nabídce dekorů tak nebude chybět dřevo či kov. Neoficiálně se hovoří o tom, že třída V by měla současně nahradit komerčně nepříliš úspěšnou třídu R.

Mercedes-Benz třída V (2014)

Mercedes-Benz třída V (2014)

FOTO: Mercedes-Benz