Článek
Úpravu má na svědomí divize McLaren Special Operations. Výkon zůstal stejný, změn ale přece jenom pár najdete. Nejedná se tedy jen o přidání dvou plaketek s číslem 50, jak by se mohlo zdát. Ty najdete nejenom na bocích auta. Pravdou je, že jiný je třeba i přední nárazník. Je jinak tvarovaný, v jeho dolní části byl použit díl z karbonu.
Jiná jsou i kola, která jsou proti standardní verzi odlehčená a ušetřila celkem dva kilogramy neodpružené hmotnosti. Vpředu mají průměr devatenáct palců, vzadu jsou ještě o jeden palec větší.
Brzdy jsou u této edice standardně karbon-keramické, vpředu je jejich velikost 394x36 mm, vzadu pak 380x34 mm. Uvnitř jsou karbonové doplňky a nezbytná plaketa odkazující na padesátileté výročí.
Motor zůstal beze změn
Pohon vozu má na starost 3,8litrový osmiválec přeplňovaný dvěma turbodmychadly. Celkový výkon činí u kupé i otevřené verze shodných 625 koní a 600 Nm točivého momentu. Motor se nechá vytočit až do 8500 otáček, točivý moment je dostupný od 3000 do 7000 otáček.
Výkon se přenáší na zadní kola prostřednictvím sedmistupňové dvouspojkové automatické převodovky. Kupé „umí“ 333 km/h, v případě otevřené verze se musíte spokojit s – na roadster už tak extrémními – 329 km/h. Spotřeba paliva je u obou verzí stejná – 11,7 litru na 100 ujetých kilometrů, stejně jako zrychlení 0–100 km/h za 3,1 sekundy.
Limitovaná edice se dodává výhradně ve třech barvách – stříbrné, černé a oranžové. Každé auto dostanete s podpisem hlavního designéra McLarenu Franka Stephensona, jiný je také klíč.
Ceny za limitovanou edici začínají na částce 5,6 miliónu (kupé), respektive 6,2 miliónu korun (spider). V Česku McLaren nemá zastoupení, nejbližší tuzemští zájemci najdou v sousedním Německu.