Článek
Nový RR Sport je o 62 mm delší než jeho předchůdce, ale s délkou 4850 mm je o 149 mm kratší a o 55 mm nižší než výchozí verze (4999 mm). Proti minulé generaci je novinka s celohliníkovou karoserií o 55 mm širší a má také kratší převisy vpředu a vzadu.
Design verze Sport není překvapující, jde o vcelku vyvážený mix mezi stylovým Evoquem a velkým Range Roverem. Přední sloupek je rovněž více skloněný a design je celkově dynamičtější, vnitřní uspořádání je díky třetí řadě nově 5+2. V nabídce kol jsou ráfky o velikosti devatenáct až 22 palců.
Na výběr jsou čtyři motory: dva přeplňované benzínové motory (5,0 l V8 o výkonu 510 koní a nový 3,0 l V6 o výkonu 340 koní) a dva dieselové motory (3,0 l TDV6 o výkonu 258 koní a SDV6 s 292 koní). Tuto řadu motorů doplní ještě letos dieselová verze 4,4 l SDV8 (339 koní). Od roku 2014 bude v nabídce i dieselový hybrid.
Sport neztratil nic z legendárních terénních schopností Range Roveru, nechybí tak kromě pohonu 4x4 také generace Terrain Response 2, která v terénu automaticky nastavuje nejvhodnější režim. Jistotou je i komfort pro cestující, který zajišťuje systém Adaptive Dynamics s variabilními tlumiči, agilitu zase podporuje aktivní uzamykání zadního diferenciálu.
Uvnitř je proti výchozímu RR menší volant, jiná páka automatické převodovky a středový panel. Ceny zatím nebyly zveřejněny.