Aby koncern Volkswagen značku Seat nezrušil, musí španělská automobilka podle Muira prodávat minimálně 640 tisíc vozidel, v dlouhodobém horizontu pak milión aut. Jinak značka patrně zanikne, koncern o tom hovoří již léta. Volkswagen chtěl ze Seatu udělat druhou Alfu Romeo (kterou se snaží dlouhodobě neúspěšně koupit od koncernu Fiat), tento záměr se však nepovedl.

Tržby se loni zvýšily o 22 procent na 6,1 miliardy eur. Seat prodal 321 000 vozů. Vývoz Seatu se v roce 2012 zvýšil o 83 procent a vozy automobilky se nyní prodávají v 77 zemích světa. Prodej rostl hlavně v Německu a Mexiku. V jižní Evropě však klesl o 16 procent.

Španělská automobilka Seat loni zlepšila své výsledky hospodaření, i nadále však zůstala ve ztrátě. Čistá ztráta se v roce 2012 snížila ve srovnání s rokem 2011 o téměř polovinu na 30 miliónů eur (773,5 miliónu korun). Seat je stejně jako česká Škoda Auto součástí skupiny Volkswagen.