Odvážně střižený koncept je dlouhý 4,65 m, je široký 2,2 metru a vysoký pouze 1,13 m. Hmotnost se díky inovativním materiálům podařilo udržet velmi nízko, Peugeot udává pouhých 1100 kilogramů. Pneumatiky pro Onyx vyvinul na zakázku Michelin, mají rozměr 275/30 R20 vepředu a vzadu 345/30 R20.

Na karoserii byla použita měď a karbon, což vytváří zajímavý barevný kontrast. Kabina mimochodem využívá recyklovatelnou plst (textilie) a je vymodelována z jednoho kusu. Palubní deska je zhotovena z materiálu vyrobeného z recyklovaného novinového papíru (Peugeot tvrdí, že při podrobném zkoumání lze vidět i písmena z použitých novin).

Peugeot Onyx (koncept, 2012)

Peugeot Onyx (koncept, 2012). Interiér působí futuristicky.

FOTO: Peugeot

O pohon se kupodivu stará kombinace naftového motoru a menšího elektromotoru. Dieselový osmiválec HDi pohání zadní kola, na která se skrz šestistupňovou sekvenční převodovku přenáší 600 koní.  Elektromotor nabídne dalších 80 koní, což je už pořádné stádo. Peugeot u plně funkčního prototypu neuvedl časy zrychlení, nejvyšší rychlost ani spotřebu paliva.

Peugeot Onyx (koncept, 2012)

Peugeot Onyx (koncept, 2012)

FOTO: Peugeot