Osmiválcový atmosférický 6,2litrový motor posílil o 20 koní, nyní nabídne 591 k při 6800 otáčkách. Točivý moment zůstal beze změny – 650 Nm. Nejvyšší rychlost je stejná jako dosud (317 km/h), o 0,1 vteřiny se snížil čas potřebný k atakování stokilometrové rychlosti (nyní 3,7 s).

Test Mercedes-Benz SLS AMG

Mercedes-Benz SLS AMG

FOTO: Martin Žemlička, Novinky

Mercedes-Benz SLS AMG GT (2012)

Mercedes-Benz SLS AMG GT (2012)

FOTO: Mercedes-Benz

U SLS AMG byla kritizována pomalejší převodovka. U verze s přídomkem GT, který je omlazením, by řazení mělo být rychlejší. Změny proběhly i na podvozku, tužší jsou pružiny. Nový je design litých kol (vpředu devatenáctipalcová, vzadu dvacetipalcová). Pozorný čtenář si všimne červených třmenů brzd, téměř neviditelné je mírné zatmavení předních i zadních světel.

Mercedes-Benz SLS AMG GT: nové výplně dveří

Mercedes-Benz SLS AMG GT: nové výplně dveří

FOTO: Mercedes-Benz

Uvnitř auta je nové čalounění výplně dveří, na volantu je nově červená ryska, která udává neutrální polohu volantu. Prodejní ceny ani datum zahájení prodeje zatím Mercedes-Benz nesdělil.

Mercedes-Benz SLS AMG GT: volant má nově červený pruh označující základní polohu.

Mercedes-Benz SLS AMG GT: volant má nově červený pruh označující základní polohu.

FOTO: Mercedes-Benz