Změny na vnějším designu Legacy a Outbacku jsou takřka nepostřehnutelné, přepracovaný je přední nárazník, jinak vše zůstalo stejné. Uvnitř je nové čalounění sedadel. Přístrojový panel má nově tmavou barvu a uprostřed rychloměru se nachází barevný LCD displej o úhlopříčce 3,5 palce.

Nejdůležitější změny se odehrály pod kapotou. Jde zejména o nový motor 2.0GT DIT. Jedná se o přeplňovaný čtyřválec se zdvihovým objemem s protiběžnými písty (boxer) a co je nové - přímým vstřikováním paliva.

V porovnání s dosavadním přeplňovaným motorem 2,5 l se spotřeba paliva snížila údajně o 20 procent - přesné hodnoty zrychlení, nejvyšší rychlosti ani spotřeby paliva nejsou zatím k dispozici. Boxer dosahuje výkonu 300 koní (221 kW) při 5600 ot./min. a točivého momentu 400 Nm v rozmezí 2000 až 4800 otáček.

Subaru Outback (facelift, 2012)

Subaru Outback (facelift, 2012)

FOTO: Subaru

Novou funkcí je tzv. Auto Start Stop, známý z poslední generace Imprezy. Tento systém samočinně zastaví motor při stání (například při čekání na semaforech), po sešlápnutí spojky agregát samočinně naskočí.

Jiné jsou i tužší brzdy, větší je i průměr stabilizátorů. Omlazená verze je zatím dostupná pouze v Japonsku, kdy dorazí do Evropy, zatím japonská automobilka neoznámila.