South Fork Industries tvrdí, že střely zabrání fanatikům ve vstupu do jejich ráje. „S municí Jihawg muslimského teroristu nejen zabijete, ale také pošlete do pekel. Pokud bude nezbytné bránit sebe a své blízké, naše munice funguje hned ve dvou rovinách. Dává rádoby mučedníkům důvod k zamyšlení, než zahájí útok,“ agituje firma pro svůj výrobek, jehož název odkazuje na džihád i na vepře (anglicky mj. hawg).

Další reklamní slogany, jež firma používá pro propagaci své munice, znějí „mír pomocí vepřového“ či „nenásilný a přirozený odpuzovač radikálního islámu“. Inzerce používá i hesla „Nacpěte trochu šunky (anglicky ham) do MoHAMeda!“.

Expertka na náboženství Shannon Dunnová z Gonzaga University ale připomíná, že se firma mýlí, pokud čeká spásu od sádla: „V koránu není trest za kontakt s vepřovým. Podle některých ho mohou muslimové jíst, pokud jim hrozí vyhladovění.“