"Pořad Clever, to je typ zábavného pořadu, který bychom chtěli mít v budoucnu na obrazovce. Postupně proto proměňujeme především sobotní estrády. Ale nezrušíme je," uvedl Stogel. Dodal, že letošní Silvestr nebude "show, jako byla loni."

Řekl, že Nova se snaží oslovit všechny věkové skupiny. "Ale je pravda, že se víc zaměřujeme na mladé. Naše cílová skupina jsou diváci mezi 15 až 54 lety, tu chtějí naši inzerenti," poznamenal. Nova uzavřela smlouvu se společností DreamWorks, koupila od ní asi 30 až 40 filmů. "Máme Shreka 2, Letce, Agenta bez minulosti, Pán a Paní Smithovi, Chyť mě, když to dokážeš a další," vyjmenoval Stogel hlavní filmové trháky pro letošek.

Na Velikonoce bude Nova vysílat Spidermana

Televize také koupila od Bontonu zásobu starších českých filmů. Stogel se radoval ze sledovanosti seriálů Ulice a Ordinace v růžové zahradě. "Oslovují všechny věkové skupiny a pokud budou úspěšní, mohou běžet do nekonečna," míní programový šéf Novy. Peněz do výroby pořadů dá Nova letos zhruba stejně jako loni. Podotkl, že ačkoliv je Američan, žije zde už střídavě 15 let s českou manželkou a dvěma dcerami.

"Nerozumím sice všemu, například neznám české filmy 70. let, ale mám kolem sebe tým lidí, na které se mohu spolehnout, že mi poradí. Pokud jde o ty starší filmy, vím, jak jsou dobré z hlediska sledovanosti. Český divák má rád od všeho něco," charakterizoval všeobecně český divácký vkus. "Proto nabízíme mix, kombinaci různých pořadů," uvedl Stogel.

Vyjádřil se i k reality show."Big Brother nám posloužil jako strategický záměr. Chtěli jsme docílit, aby Prima během dvanácti měsíců přišla o VyVolené. A to se nyní stalo. Divák je nasycený reality show a sledovanost VyVolených šla dolů," zhodnotil postavení obou show. Slova chvály měl pro Výměnu manželek. "Pořad nabízí obraz, zrcadlo společnosti. Některé díly pobaví, jiné jsou smutné...".

Česko hledá SuperStar, jehož 3. pokračování Nova letos uvede, přinese novinku, aby soutěž nebyla nudná. Nepotvrdil ale, zda půjde o variantu Hvězdná akademie. "SuperStar se líbí mladým i starším, lidem z vesnic i měst. Nemyslím, že by z pořadu byli diváci unaveni. Lidi nebaví posílat hlasy Vladkovi, aby si koupil nový dům, ale u SuperStar vědí, že mohou svými hlasy něco ovlivnit," řekl k soutěži SuperStar.