Článek
Patří k hvězdám scény a hostuje na předních světových scénách. Objevil se v přenosech z Metropolitní opery, nedávno i jako Princ v Rusalce. V úterý vystoupil naživo i u nás, v ne zcela zaplněné Smetanově síni Obecního domu.
Protože je zmíněné album věnováno především světu operety - áriím z repertoáru Richarda Taubera, nepřekvapilo, že část koncertu tvořily písně z desky. Beczala však jako poctu Praze v úvodu přednesl i árie Verdiho, Gounoda a z české klasiky.
Zejména árie z Rigoletta a Maškarního plesu ukázaly, že vlastní silný, výrazný, ve výškách jistý hlas, spíše na pomezí mezi lyrickým a hrdinným tenorem.
Více než Jeník z Prodané nevěsty mu vyšel Princ z Rusalky, ale obě árie uvítalo pražské publikum s nadšením. Beczala má velké charizma, publikum si hned získal a druhá operetní část z Lehárových a Kalmánových hitů to jen potvrdila. Na úspěchu Beczalova debutu má podíl i doprovázející Český národní symfonický orchestr s dirigentem Lukaszem Borowiczem.