Článek
Klip upozorňuje na velký problém na českých silnicích, kterým je agresivita řidičů. Režisérem sedmého a posledního TV spotu Nemyslíš, zaplatíš! byl Filip Renč, který se podílel na celé sérii preventivních klipů.
"Agresivita na silnicích vytváří nebezpečné situace, které vedou k dopravním nehodám. Všichni řidiči by se měli zamyslet nad tím, jestli by k ostatním účastníkům silničního provozu nemohli být více ohleduplní,“ uvedl ministr dopravy Gustáv Slamečka.
TV Prima s černým čtvercem
Nový spot postupně nasadí všechny tři celoplošné stanice. Zatímco Nova a Česká televize ho vysílají bez omezení, Prima bude část klipu před 20. hodinou zakrývat černým čtvercem. Činí tak z obavy, že některé scény mohou působit na dětského diváka děsivě, a tím narušit jeho psychický vývoj.
Celá kampaň bude trvat do konce roku 2010 a její součástí jsou také billboardy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty, internetové bannery, informační letáky a roadshow.