Článek
Nová technologie bude testována ve dvou amerických hotelech už v příštím měsíci. Hosté se tak budou poprvé moci vyhnout potenciálním frontám na recepci během ubytovávání. Stačí, když si do telefonu nahrají v hotelu malou aplikaci. Pak už bude jen stačit, když přiloží svůj telefon k senzoru u pokojových dveří. Ten bude fungovat jako karta po dobu celého pobytu.
Testování se bude konat v hotelu Holiday Inn Chicago O'Hare Rosemont a hotelu Houston Downtown Convention Center, který patří stejnému řetězci. Doba testování se odhaduje nejméně na dva měsíce.
"Zjednodušení ubytovacího systému by pro nás byl doslova zlatý grál. Nepotřebujeme lidi zahrnovat dalšími nepotřebnými předměty jako jsou karty, jen jim to komplikuje život. Krásou mobilních telefonů je to, že už je mají," uvedl ředitel řetězce InterContinental Hotels Bryson Koehler pro USA Today.
Pokud se nový model ukáže jako úspěšný, bude speciální senzor nainstalován zhruba ke každému pátému pokoji ve všech amerických a posléze možná i zahraničních hotelech výše zmíněného řetězce. Dá se očekávat, že se k tomuto trendu mohou připojit i další hotelové skupiny.