Článek
„Nová sekce je obsahovým doplněním služby Zboží.cz. Funguje jako přehledný informační systém v dané kategorii produktů. Lidskou řečí jsou zde představeny a vysvětleny klíčové parametry, základní rozdíly mezi výrobky, technické pojmy a zkratky používané k označení charakteristiky některého zboží. Například vysvětlení funkcí Full HD a HD Ready u televizí nebo rozdíl v tom, jak se pracuje s automatickým kávovarem oproti pákovým kávovarům,“ uvedla Lenka Sabolčáková, brand manažerka Zboží.cz.
Poradní sekce je aktuálně připravena pro čtyři desítky nejnavštěvovanějších kategorií, v některých z nich naleznou lidé také videotesty. „Mezi nimi naleznete například lednice, notebooky, vysavače, čtečky, ale také letní nebo zimní pneumatiky. Postupně bude doplňován obsah i pro další produkty tak, aby uživatelé Zboží.cz měli k dispozici tohoto praktického pomocníka v co nejširší možné míře,“ doplnila Sabolčáková.
„Rozhodnutí, co vlastně koupit, předchází často zdlouhavé dohledávání informací u výrobců či na spotřebitelských fórech. Obojí proces nakupování nejen prodlužuje, ale často i dělá méně příjemným. To chceme na Zboží.cz pomocí doplnění nového obsahu změnit,“ uzavřel Milan Šmíd, manažer Zboží.cz.
Novou sekci „Jak vybrat“ naleznou návštěvníci u jednotlivých kategorií hned v úvodu stránky vedle názvu kategorie. Zároveň se tipy na výběr produktů zobrazují pod výpisem nabízeného zboží na konci stránky.
Zboží.cz se dočkalo loni v říjnu zcela nové podoby. Kromě porovnávání nabídek jednotlivých internetových obchodů přibyl například také přehledný výpis kategorií. Lidé si tak snadno mohou vybrat, zda chtějí hledat skutečně mobilní telefon, nebo pro něj pouze shánějí novou nabíječku či pouzdro. Po úspěšném výběru lze jedním kliknutím přejít do obchodu a zboží koupit. [celá zpráva]