Do poklesu tržeb se podle telefonního operátora promítá především snižování cen za telekomunikační sužby. Pokles příjmů z těchto služeb musí operátoři kompenzovat vyšším tlakem na efektivitu. Podle generálního ředitele českého T-Mobilu Milana Vašiny společnost pozoruje pozitivní trend v nárůstu zájmu zákazníků u mobilních datových služeb a pevných linek.

Ke konci června společnost obsluhovala celkem necelých 5,4 miliónu zákazníků mobilních služeb, přičemž téměř 55 procent (2,9 miliónu) tvořili zákazníci s tarifní službou. Předplacené karty ve stejném období používalo 2,4 miliónu zákazníků.

Zákazníci operátora v průměru měsíčně provolali 133 minut, což je meziročně o 6,5 procenta více. Nárůst spotřeby se podle společnosti projevil i na počtu odeslaných SMS, meziročně se téměř zdvojnásobil počet přenesených dat na zhruba 1452 terabytů.

Tržby T-Mobilu klesly i v loňském roce, kdy společnost za poskytování služeb utržila 26,8 miliardy Kč, o osm procent méně než v roce 2010. Výnosy z mobilních služeb o 8,6 procenta na 26,13 miliardy tehdy klesly i konkurenční Telefónice O2. Třetí z operátorů - společnost Vodafone finanční výsledky neuvádí.