Prim v prodeji za sledované období udržela mladoboleslavská Škoda Auto, která udala 40 144 vozů. Za ní se s poměrně značným odstupem seřadily automobilky Hyundai s odbytem 11 688 vozů a Volkswagen s 11 011 prodanými vozy.

Firmy koupily téměř 60 procent nových aut, zbytek zakoupily domácnosti. Přes 56 procent prodaných vozů mělo benzínový motor, 41 procent diesel. Nejoblíbenější provedení bylo kombi s podílem 31 procent, hatchbacky měly pětinové zastoupení a velkoprostorové MPV 15 procent.

Nejprodávanějším modelem byla Škoda Octavia se 17 748 prodanými vozy. Následují Fabia a Hyundai i30, které se vyrábí rovněž v tuzemsku.

Prodej užitkových i nákladních aut klesl

Odbyt užitkových vozidel klesl o desetinu na 8286 aut. Nejvíce prodal Volkswagen, na druhé příčce skončil Ford a na třetí Fiat. Celkový pokles i přes zářijový nárůst zaznamenala i kategorie nákladních aut. Jejich odbyt se snížil o sedm procent na 5257 vozidel. Nejvíce prodaly značky Mercedes, DAF a MAN.

Registrace nových autobusů naopak o více než sedm procent vzrostly na 538 prodaných vozidel. Vede značka SOR před Irisbusem a značkou Mercedes Benz. Prodej motocyklů se snížil o 8,5 procenta na 13 717 strojů. Na prvním místě byla Honda, druhá skončila Yamaha a třetí Maxon.