Hlavní obsah

Most, jehož stavbu Bárta zastavil a pak zase povolil, už stojí

Právo, Pavel Karban

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Ostrava

Zhruba s pětiměsíčním zpožděním dokončili stavbaři most v Bohumíně-Skřečoni. Právě stavbu tohoto mostu zastavil vloni v srpnu exministr dopravy Vít Bárta (VV). Nečekaný tlak veřejnosti a petice s více než 10 tisíci podpisy ho ale přiměly rozhodnutí změnit.

Foto: Pavel Karban, Právo

Obyvatelé bohumínské místní části Skřečoň jásají, ředitelství silnic a dálnic dokončilo téměř po dvou letech stavbu nového mostu přes železnici.

Článek

Most spojuje centrum města s místní částí Skřečoň a příští rok v červnu se má spojit s dálničním přivaděčem, který napojí dálnici D1 na tuto část Karvinska.

Foto: Pavel Karban, Právo

Obyvatelé bohumínské místní části Skřečoň jásají, ředitelství silnic a dálnic dokončilo téměř po dvou letech stavbu nového mostu přes železnici.

„V každém případě jsme rádi, že se most dokončil, ale pro nás je důležitější to, že se zatím pokračuje na stavbě přivaděče k dálnici, protože ten bude znamenat definitivní odklon nákladní dopravy z centra města. A zatím to vypadá nadějně, neboť podle posíleného rozpočtu by se stavba dokončit měla,“ řekl bohumínský starosta Petr Vícha (ČSSD).

Těší ho, že zprovozněním mostu skončí ve městě časté dopravní kolapsy, které vznikaly proto, že řidiči jedoucí od Karviné, Dětmarovic či Dolní Lutyně museli používat časté objížďky.

Skřečoňský most je jedním ze tří bohumínských mostů, které převádějí dopravu přes železnici. Most je 100 metrů dlouhý a 650 tun těžký, má zavěšenou konstrukci a skládá se ze čtyř pylonů a 56 ocelových prutů. Stavba mostu včetně dálničního přivaděče má stát 870 miliónů korun.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám