K oplastovaným modelům jsme si už postupně vypracovali averzi. Pár kousků podivných plastů, trocha jiné výbavy  – a cenovka letí prudce vzhůru. K ničemu to moc není, průchodnost terénem to nezvýší. Tak to dnes chodí u většiny značek. Jak to bude s cenou Fabie Scoutline, to nevíme, ale jedno je jasné. Tohle fabii sluší.

Škoda Fabia Combi Scoutline

Škoda Fabia Combi Scoutline

FOTO: Škoda

Škoda Fabia Combi Scoutline

Škoda Fabia Combi Scoutline

FOTO: Škoda

Většina lidí se v Ženevě motá kolem VisionS, takže kolem Fabie Scoutline je klid a ticho. Vedle Octavie Scout vypadá toto auto i jako nabídka terénního modelu, ale samozřejmě není. Plastové nástavce na předním nárazníku, prazích a podbězích a doplnění světel černou barvou prostě ze silničního auta terénní neudělá. Jenže fabii to prostě sluší.

Podle nás je to nenásilné zpestření vzhledu. Když už třeba porovnáváme s Octavií Scout – podívejte se na fotku, jak ohromné má větší auto lemy na blatnících, výrazné prahy apod. Tady u fabie je nejvýraznější stříbrný límec pod nárazníkem. Ale vše ostatní je decentní a výrazně to zmenšuje hmotu karoserie.

Škoda Fabia Combi Scoutline

Škoda Fabia Combi Scoutline

FOTO: Škoda

Omezení v motorizacích tady nebude. Vždyť jde jen o vizuální paket, takže zákazníci mohou volit ze tří benzínových motorů o výkonu 55 kW (75 k), 66 kW (90 k) a 81 kW (110 k) a tří vznětových motorů o výkonu 55 kW (75 k), 66 kW (90 k) a 77 kW (105 k).