Je to už pár let, co ZF představila svůj koncept mSTARS (Semi-Trailing Arm Rear Suspension), tedy jakási částečně vlečená ramena zadní nápravy. Tuhle vizi nyní firma, která vyvíjí a následně prodává automobilkám své výrobky (známé jsou především její převodovky), rozvíjí v nápravě zvané Modular Rear Axle System. Tady je spodní rameno nahrazeno integrálním spojovacím ramenem.

Výhody jsou ohromné. Celá konstrukce odloučila od sebe pružinu a tlumič, čímž se zmenšuje zástavba. Uvolňuje se tak místo mezi podběhy kol. Navíc uprostřed mezi koly vzniká prostor, který lze využít pro jakýkoli konvenční i nekonvenční pohon, takže se počítá i s nasazením do aut s palivovými články, elektromobily, hybridy.

Ovšem součástí celého konstrukčního prvku může být i verze s elektromotorem o výkonu až 204 koní, který jednoduše převede sílu elektřiny na kola. Vznikne tak jednoduchá a levná čtyřkolka, která nijak nebude omezovat prostor zavazadelníku.

Ale pořád to není všechno. Celý systém může být vylepšen vložením řízení zadní nápravy (AKC), které dokáže v závislosti na rychlosti a natočení volantu pootáčet s koly až o tři stupně. To znamená, že jediná náprava dokáže obsáhnout kompletně celé portfolio, které dnešní značky mají. V současné chvíli probíhají jednání mezi ZF a automobilkami na případné instalaci do sériových vozů.