Hlavní obsah

Škoda odtajnila ceník nové fabie, nejlevnější stojí 235 tisíc

Novinky, maž

Prodej karosářské verze hatchback začal na domácím trhu nyní, první fabie budou mít prodejci 11. listopadu. Proti druhé generaci je novinka se základním motorem při shodné výbavě zhruba o sedm tisíc levnější - v českém ceníku je u litrového tříválce (44 kW) uvedena částka 234 900 korun.

Foto: Škoda

Škoda Fabia (2014)

Článek

Cena mladoboleslavské novinky ve výbavovém stupni Active s paketem Plus (+ 5000 korun) a benzínovým motorem 1,0 MPI/44 kW začíná na částce 239 900 korun. Součástí výbavy je v tomto provedení klimatizace, elektricky ovládaná přední okna a vnější zpětná zrcátka s vyhříváním, 6 airbagů, elektronická uzávěrka diferenciálu XDS+, ESP s multikolizní brzdou nebo centrální zamykání (ovšem bez dálkového ovládání).

Tady už lze hovořit o plně vybaveném automobilu, který bude vyhovovat většině motoristů požadujících levné nové auto. Připlatit si ale musíte za litá kola (pokud je potřebujete a chcete originální od výrobce, patnáctipalcová stojí 15 200 korun).

Foto: Škoda Auto

Škoda Fabia třetí generace s lehkou kamufláží

V základu nemáte ani palubní počítač (levnější MFA stojí 2 000, hezčí Maxi Dot přijde na 6 000). Základní červená či bílá barva stojí 3500 korun, metalické odstíny si Škoda cení na 10 900 korun.

Záruka je standardně dvouletá, za symbolických 990 korun dostanete pětiletou garanci, včetně asistenčních služeb.

Kompletní ceník nové fabie
motorpalivovýkonzákladní cena
1,0 MPIB44 kW234 900 Kč
1,0 MPIB55 kW252 900 Kč
1,2 TSIB66 kW268 900 Kč
1,2 TSIB81 kW296 900 Kč
1,4 TDIN55 kWneuvedeno
1,4 TDIN66 kW322 900 Kč
1,4 TDIN77 kW356 900 Kč
Foto: Škoda Auto

Interiér Fabie třetí generace.

Pro novou fabii je na výběr 15 barevných odstínů karoserie, které v kombinaci se čtyřmi verzemi tzv. Colour Conceptu (barevný paket pro střechu, A-sloupky, vnější zpětná zrcátka a kola z lehké slitiny) a řadou provedení interiérů, vytváří celkem 125 kombinací exteriéru a interiéru. Výbavové stupně jsou tři - Active, Ambition a Style.

Fabia třetí generace je s délkou 3992 mm o 8 mm kratší než druhá generace, ta je dlouhá rovné čtyři metry. Šířka je větší o devět centimetrů, výška „spadla” o 31 mm na 1467 mm. Rozvor náprav se prodloužil o 5 mm na 2470 mm.

Druhý nejmenší model škodovky jsme měli možnost vyzkoušet při exkluzivních testech pro vybraná světová média, naše dojmy z řízení najdete v dřívějším představení. [celá zpráva]

Foto: Škoda Auto

Nová Škoda Fabia

Reklama

Související témata:

Související články

Výběr článků

Načítám