Článek
O pohon malého sparku se stará elektromotor s permanentními magnety. Motor má výkon 100 kW (136 k) a točivý moment 542 Nm. Díky tomu malé auto akceleruje z 0 na 100 km/h za 8,5 sekundy. Klíčový parametr, totiž dojezd na jedno nabití, ale Chevrolet neudává.
Spark EV je vybaven lithium-iontovou akumulátorovou baterií s kapacitou přes 20 kWh, zrychlené nabíjení stejnosměrným proudem umožňuje nabít baterii na 80 procent maximální kapacity přibližně za 20 minut. Při nabíjení střídavým proudem z běžné elektrické zásuvky 230 V trvá plné nabití 6 až 8 hodin.
V Evropě se Spark EV začne prodávat až v roce 2014; zda se dostane i na český trh není v tuto chvíli jisté. Nelze nezmínit, že GM udává prodejní cenu v USA 25 000 dolarů (cca 475 000 korun), a protože za tuto cenu je za "velkou louží" mini elektromobil prakticky neprodejný, Spojené státy dotují každý prodaný elektrický spark částkou 7500 dolarů (142 000 korun).