Článek
Dvoulitrový čtyřválec nabídne 250 koní (184 kW) a 360 Nm točivého momentu. Motor přeplňovaný turbodmychadlem s proměnným časováním sacích i výfukových ventilů bude spojen se šestistupňovou manuální převodovkou.
Podvozek vychází z běžného focusu, je však jinak nastaven. Je snížený o 10 mm, tlumiče pérování jsou tvrdší. Zadní zavěšení je přepracované – jde zejména o zesílené závěsy kol a nový stabilizátor. Naladění podvozku hatchbacku a kombi se mírně odlišuje.
Obě verze mají nachlup stejnou spotřebu paliva (9,9 - město, 5,6 – mimo město a 7,2 l v kombinovaném režimu). Stejná je i nejvyšší rychlost (248 km/h) a doba potřebná ke zrychlení na stokilometrovou rychlost (6,5 s). Liší se provozní hmotnost – hatchback váží 1362 kg, kombi je o 24 kilogramů těžší.
Cena za hatchback je 856 tisíc korun, kombi je dražší o 39 tisíc korun. Základní výbava obsahuje vše podstatné (automatická klimatizace, 8 airbagů, 18palcová litá kola, sportovní sedačky Recaro aj.). Asi jediné dva prvky z příplatkové výbavy, kvůli kterým stojí za to sáhnout do peněženky, jsou bi-xenonové světlomety za 33 tisíc korun a metalický lak za 14 tisíc.