Přestože se jedná o dost překvapivé rady, všechny vycházejí z výsledků vědeckého bádání.

1. Boty bez podpatků či s velmi nízkým podpatkem

Vysoké podpatky jsou sice sexy, ženám prodlužují nohy, ale také způsobují špatné postavení ženské pánve. Podle výzkumu amerického gynekologa Edena Fromberga právě tento problém negativně ovlivňuje ženský orgasmus.

Vychýlení pánve způsobuje, že se vytváří kontrakce v pánevním dnu, kvůli čemuž dochází ke snížení intenzity vyvrcholení.

2. Více vody

Aby naše buňky dobře fungovaly, potřebují dostatek vody. „Čím více vody budeme pít, tím budou buňky schopnější přenášet kyslík v těle i mozku. Díky tomu se zrychlí i metabolismus a budeme mít i dostatek energie na sex. Zároveň se zvýší i průtok krve v cévách, tím pádem budeme cítit i mnohem intenzivněji vzrušení a vyvrcholení,” vysvětluje pro Daily Mail Coxová.

Dostatečná hydratace těla pak také zvyšuje vaginální vlhkost. Pro ženy je tak milování mnohem příjemnější.

Na dostatečnou hydrataci reaguje i mužské tělo. Je-li muž nedostatečně hydratován, může se to projevit v erektilní dysfunkci. Naopak dostatečná hydratace může podpořit silnější erekci.

A nelze opomenout ještě jeden fakt. Čím více pijete, tím méně vám zapáchá pot.

3. Více spánku

Souvislost mezi dostatkem spánku a sexem byla vědecky potvrzena hned několikrát. Vyčerpanost z nedostatku spánku způsobuje nedostatečné libido i intenzitu vzrušení. Lidé se tak málo milují, a když už se milují, tak u nich dochází k nedostatečnému uspokojení.

Podle americké studie z roku 2015 platí, čím déle lidé spí, tím větší mají následující den zájem o sex. Naopak nedostatečný spánek může způsobit úzkost, depresi a může výrazně snížit produkci pohlavních hormonů - estrogenu, testosteronu, a naopak zvýšit hladinu kortizolu - stresového hormonu. Muži pak mohou mít problém s erekcí a ženy jak se vzrušením, tak s vyvrcholením.

Podle odborníků by si lidé měli zapamatovat následující pravidlo: Čím více spánku budete mít, tím je větší pravděpodobnost, že budete chtít mít sex. Zároveň platí: čím více sexu budete mít, včetně orgasmu, tím lepší budete mít spánek.

4.  Buďte svědomití a pečliví

I když organizování a věnování se detailům nezní příliš sexy, může to mít velmi pozitivní vliv na naši sexualitu. Podle mnohých vědeckých studií lidé, kteří jsou pečliví a akční, jsou i výbornými sexuálními partnery a je velká pravděpodobnost, že je nebudou trápit žádné sexuální problémy.

Vědec Justin Lehmiller zkoumal více jak 4000 Američanů a zjistil, že se vyplácí i sex jako takový plánovat. Podle něj, pokud lidé sex plánují, jednak jej mají častěji, než ti, co jej neplánují, navíc jsou i se sexem jako takovým mnohem spokojenější.

Pečliví muži mají pak také mnohem méně problémů s erekcí, svědomité ženy zase prožívají během milování méně bolesti, mají větší libido a netrápí je problémy s dosažením orgasmu.

5. Dopřávejte si častěji společné večeře v restauraci

Společné večeře partnerům svědčí víc než cokoliv jiného. Tím, že se ani jeden nemusí o nic starat, stráví společný čas mnohem intenzivněji a uvolněněji. Vše navíc umocní i spokojenost z plného žaludku. Ta svědčí jak mužům, tak ženám.

Jak navíc ukázal nedávný průzkum, dobře najedené ženy mají uspokojivější sex než ženy hladové.