Hlavní obsah

Poznají děti matku poslepu? Jedinečné pouto prý udělá své

Novinky, ema

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Sociálními médii koluje nová reklama útočící na city. Ve videu se objevují malé děti společně se svými matkami, ovšem dětem se po chvíli zavážou oči a matky se promíchají. A děti pak pomocí intuice poslepu hledají své maminky.

Děti poslepu poznávaly svoje matkyVideo: pandora.net

 
Článek

Na sociálních sítích se video šíří velmi rychle a těší se obrovské oblibě i u celebrit. Nejedna matka nad videem uroní slzu. Firma poukázala na „jedinečné pouto“ mezi matkou a jejím potomkem. Ve videu je mnoho emocí. Od smíchu k slzám, dojetí a objímání a na konci videa, které doprovází neméně emotivní hudba, se objeví slogan: „Všechny ženy jsou jedinečné.“

Ale najdou se i tací, kteří video, jež jasně útočí na city, vehementně kritizují. Proč? Poukazují například na to, aby si lidé všimli, z kolika rozdílných úhlů je spot natočen, tedy pokud by si dítě nevybralo „tu správnou“ maminku, nebyl jistě problém video sestříhat tak, aby se vše nakonec v dobré obrátilo. Také kritizují to, že každá z žen má téměř rozdílný účes či jiné šperky.

Fanynky na sociálních sítích oslavují tento spot a kvitují, že nejde jen o obyčejnou reklamu, ale o „oslavu ženy a její rodiny“.

Nejde pominout fakt, že jde o velmi povedený reklamní tah a mnozí lidé pod videem komentují jeho zdařilost, a to nejen co se týče emotivní, ale i reklamní úrovně.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám