Článek
Toto zcela výjimečné trojalbum, které vydává Supraphon, představuje všechny dosavadní hudební proměny Věry Martinové. Dokazuje bohatost hudebních stylů, jimiž prošla, nebo se nechala inspirovat. Připomíná také řadu excelentních autorů či hudebních seskupení, s nimiž Věra Martinová v minulosti spolupracovala.
Byť je často nazývána "první dámou české country" či "stálicí domácí populární hudby", sama se cítí být především muzikantkou tělem a duší, která je otevřena všem hudebním inspiracím a vlivům. A chce své posluchače příjemně překvapovat pěknými písničkami s kvalitními texty. Dvaašedesát písniček, které se dostalo na tento reprezentativní výběr, je toho důkazem.
Vedle původních písniček, které domácí autoři (především Pavel Krejča) napsali přímo pro Věru Martinovou (Ó, pane náš, Toulavý džíny, Nebe, peklo, ráj, Až na vrcholky hor, Malý dům pod skálou a mnohé další), posluchači najdou také několik převzatých skladeb, ať už jde třeba o Pár havraních copánků (z repertoáru nesmrtelného Elvise Presleyho), ruskou lidovou Modrý safarán, což byla písnička, kterou kdysi proslavil Waldemar Matuška, nebo zpěvaččin velký hit Dál jen vejdi (Angel Of The Morning).
Na svém aktuálním výběru Věra Martinová jasně dokazuje, že je výraznou osobností naší hudební scény s nezaměnitelným stylem. Nejen více než šedesátka písniček, ale ostatně i žánrová proměnlivost jejích skladeb hovoří za vše.