Hlavní obsah
Foto: Kateřina Prantlová

Společnost ETA přišla s efektivním internetovým řešením, získala za ně ocenění

Společnost ETA a. s. zvítězila v několika kategoriích v průzkumu IEA 2012, který se týkal ocenění za nejefektivnější internetové řešení.

Foto: Kateřina Prantlová
Společnost ETA přišla s efektivním internetovým řešením, získala za ně ocenění

Tradiční česká značka domácích spotřebičů tím dále a velmi úspěšně rozšiřuje marketingovou on line komunikaci pro své obchodní partnery a na své koncové zákazníky.

Internet Effectivness awards jsou ocenění udílená nejefektivnějším internetovým řešením na českém trhu. Vítězstvím společnosti dokazují, že umí využít digitální média ke vzniku nových způsobů podnikání, k poskytování svých služeb on-line, k lepší komunikaci se zákazníky, se zaměstnanci či obchodními partnery, a dokáží přitom dosáhnout skutečných výsledků.

Porota vybírá vítězná řešení na základě jejich efektivity. Ceny získávají komunikační kampaně, které marketingovou on-line komunikaci mění v konkrétní výsledky.

Společnost ETA a. s. získala 1. místo v kategorii Spotřební zboží, obchod, prodej za řešení a implementaci ETA eshop. Dále se v téže kategorii umístila na 3. místě za kampaň Testovací studio. V kategorii Průmysl a energetika se ETA a. s. umístila na 2. místě za řešení marketingové kampaně Prodlužka záruky ETA. Hlavní cenu Organizátora IEA 2012 za nejlepší využití sociálních sítí, virálního marketingu a videa, si ze slavnostního večera odnesla opět ETA a. s. za provedení on line kampaně Testovací studio.

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Reklama

Výběr článků