Článek
Blok odborných seminářů zahájil Přemysl Filip, CSR manažer Vodafonu. Ten upozornil na to, jak se Vodafone jako společensky odpovědná společnost chová, jaké aktivity realizuje v rámci Nadace Vodafone, jak se chová ve vztahu k životnímu prostředí.
Následoval blok vedený Václavem Kotlanem, který vysvětlil účastníkům základní principy vlivu EM pole na živé organismy. Akce pokračovala bloky orientovanými na tzv. interaktivní marketing a publish relation, v rámci kterých pracovníci Vodafonu představilu své reklamní kampaně a strategie jejich realizace. V závěrečné části stáže studenti navštívili OneNet Centrum Vodafonu, ve kterém se seznámili s futuristickou prezentací služeb Vodafone zejména pro velké firmy.
Podívat se do útrob celosvětově úspěšné komerční firmy poskytlo studentům jedinečnou zkušenost, se kterou pak mohou dále pracovat ve svém profesním životě.
Bližší informace o projektu E-Synergie a jeho aktivitách lze nalézt na webových stránkách: www.esynergie.cz. A pro příznivce Facebooku také zde: www.facebook.com/esynergie.
Projekt E-Synergie – vědeckovýzkumná síť pro rizika elektronické komunikace je financován z prostředku ESF OP VK (CZ.1.07/2.4.00/17.0062).