Hlavní obsah

Na jarní výstavě Střední školy vizuální tvorby v Hradci Králové bylo opět co k vidění

Novinky, Helena Podubníčková

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

O minulém víkendu bylo možné zhlédnout a inspirovat se školní Jarní a velikonoční výstavou v Jiráskových sadech v Hradci Králové. Žáci školy pod vedením učitelů zaujali nejen svou originalitou na jarní téma, ale i ukázkou realizovaných prací ve výuce, včetně ukázek maturitních uměleckých projektů.

Foto: Helena Podubníčková

Propojení branding designu a brandingu floristiky na Jarní výstavě

Článek

Tradičně byl návštěvností nejsilnější pátek. Ještě před odpolední vernisáží obdivovaly výstavu s učitelkami celé třídy dětí ze základních škol či školek.

Na slavnostní zahájení dorazili kromě rodičů, prarodičů, kamarádů žáků školy a ostatní zvědavé veřejnosti i například primátor města MUDr. Zdeněk Fink, náměstkyně primátora Ing. Anna Maclová, ředitel Českého rozhlasu Hradec Králové Jiří Kánský s vedoucí programu rozhlasového studia Ladou Klokočníkovou a spousta milých hostů a přátel školy. O výstavu byl zájem celý víkend, v neděli ji shlédl třeba i europoslanec Tomáš Zdechovský.

Letošní novinkou byla mezi jinými i pamětní kniha, pro představu několik citací:

„Moc děkujeme za krásné jarní inspirace, byli jsme tu dnes 2x!“ Michlovi

„Jsem z Itálie a mám ráda váš KREATIVITY. Velmi pěkně.“ Stefanias

„Teď mám hodně nový nápady.“ Chloé (Francie) The French artist

„Bylo to moc hezké. Moc se mi to líbilo a přála bych si, abych se sem dostala.“ Odehnalovi

„Děkujeme za úžasnou výstavu! Každý rok se na ni těším.“ Tomáš Zdechovský, europoslanec

A co vlastně bylo k vidění? Hlavním rysem letošní výstavy bylo propojení branding designu a brandingu floristiky, snoubení různých grafických prací včetně fotografie s floristickými dekoracemi. Žáci obou studijních programů spolupracovali na společných vystavovaných objektech.

Do výstavy byly zakomponovány reálné práce studentů z výuky, jako je například vytvoření výlohy prodejny Bazalka k propagaci výrobků, návrh přebalu na CD nosič, velikonoční přání pro Nemocnici České Budějovice, návrh loga pro konkrétní firmu vyrábějící textil pro maminky, propagace různých akcí – Jiráskův Hronov, pohár v taekwondu v Hradci Králové, Šarmantní osobnost Českého rozhlasu Hradec Králové, návrh brožury na kongres dětských chirurgů pořádaný nemocnicí Hradec Králové, příprava na Akademii školy, semináře pro veřejnost, návrh funkčních obalů na výrobky, návrhy bezpečnostních odrazek, tvorba na téma 100. výročí založení republiky, grafické práce na téma "Retro - svetro", propagace fiktivních firem, reklamní předměty pro konkrétní firmu včetně naší školy, akční vizuál olympiády v podobě curlingu atd.

Všem, kdo se podíleli na výstavě školy, patří obrovské poděkování. Budování dobrého jména školy je pro management zásadní záležitostí a je obdivuhodné zapojení všech učitelů, žáků a zaměstnanců.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám