Hlavní obsah
Foto: Martina Surynková

Jak úspěšně obchodovat s německými firmami - hlavní téma plzeňského semináře

České společnosti často narážejí na rozdílné zvyklosti při vstupu na německý trh či při vyjednávání obchodních podmínek s německými partnery. Drobné nuance v chápání některých termínů na druhé straně stolu často vyplouvají na povrch až po uzavření smlouvy, nebo při řešení případných reklamací.

Foto: Martina Surynková
Jak úspěšně obchodovat s německými firmami - hlavní téma plzeňského semináře

Účastníci semináře Jak na obchod s německými partnery: od výběru partnera po uzavření smlouvy budou mít jedinečnou možnost zjistit, jak těmto situacím předejít.

Ve čtvrtek, 21. března, od 14 do 17 hodin v Technologickém centru BIC Plzeň, Teslova 1 (lokalita Borská pole), proto BIC Plzeň, partner sítě Enterprise Europe Network, ve spolupráci s Regionální kanceláří Plzeň Obchodní a průmyslové komory Regensburg a Česko-německé obchodní a průmyslové komory a Bayern Handwerk International pořádají odborný seminář k tématu obchodování s německými společnostmi s cílem osvětlit některé ze specifik německého trhu.

Záměrem semináře, kterým obsahově provedou Jan Pohaněl, poradce pro podporu obchodu a průzkum trhu z Česko-německé obchodní a průmyslové komory, Petra Budíková a Hans-Ulrich Theobald z advokátní kanceláře Rödl & Partner, je především představit zájemcům možnosti, jak najít vhodného partnera v SRN – od nejčastějších chyb či překážek při jeho hledání, po obchodní zvyklosti či smluvní aspekty plynoucí z různého právního systému. Po semináři budou mít zájemci možnost neformálního networkingu – „Jour Fixe“ Česko-německé obchodní a průmyslové komory.

Informace o registraci na tento bezplatný seminář mohou zájemci najít na stránkách www.bic.cz. Pořadatelé si vyhrazují právo registrovat přihlášky podle data jejich přijetí, případně omezit účast na jednu osobu z jedné firmy/organizace. Akce se koná v rámci aktivit sítě Enterprise Europe Network, která je spolufinancována z Rámcového programu EU pro konkurenceschopnost a inovace (CIP) a podporována Ministerstvem průmyslu a obchodu ČR.

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Reklama

Výběr článků