Článek
„V rámci vzdělávacích kurzů jsme proškolili pětašedesát účastníků, uskutečnily se tři tematicky zaměřené semináře,“ informovala Djamila Bekhedda, ředitelka Střední Morava - Sdružení cestovního ruchu.
Kurzy, vedené vesměs vysokoškolskými profesory a odborníky na marketing, byly zaměřeny na témata kvality služeb v hotelnictví, gastronomii a wellness; kvality služeb v sektoru venkovského turismu a kvality služeb turistických informačních center, průvodcovství, cestovních kanceláří a cestovních agentur. Ke každému semináři byla vydána publikace, která je k dispozici na webu. „Těší nás, že hned od začátku byl o semináře zájem, a hlavně, že dostáváme pozitivní ohlasy,“ zdůraznila ředitelka.
„V roce 2013 se budeme orientovat na online marketing, tedy zlepšení komunikace s potenciálními návštěvníky regionu, s fanoušky na sociálních sítích,“ dodala Djamila Bekhedda. „Jedním z našich hlavních úkolů je vzdělávat lidi, kteří pracují v cestovním ruchu. Kromě již zmíněných seminářů jsme zřídili webový portál elearning.central-moravia.cz, přístupný všem zájemcům o vzdělávání.“
Na nových webovkách najdou lidé řadu dokumentů, publikací a prezentací na téma kvalita služeb a marketing.
Více informací o nabídce vzdělávacích programů naleznou zájemci na webových stránkách sdružení cestovního ruchu www.strednimorava-tourism.cz.