Hlavní obsah

Jak na turisty přes sociální sítě, poradí speciální kurzy

Novinky, Tereza Schreiberová

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Sdružení cestovního ruchu Střední Morava, které pečuje o rozvoj a koordinaci turismu v regionu, chce i letos pokračovat ve vzdělávacích aktivitách, jejichž cílem je spokojený návštěvník.

Foto: Tereza Schreiberová

Vzdělávání je nikdy nekončící proces.

Článek

„V rámci vzdělávacích kurzů jsme proškolili pětašedesát účastníků, uskutečnily se tři tematicky zaměřené semináře,“ informovala Djamila Bekhedda, ředitelka Střední Morava - Sdružení cestovního ruchu.

Kurzy, vedené vesměs vysokoškolskými profesory a odborníky na marketing, byly zaměřeny na témata kvality služeb v hotelnictví, gastronomii a wellness; kvality služeb v sektoru venkovského turismu a kvality služeb turistických informačních center, průvodcovství, cestovních kanceláří a cestovních agentur. Ke každému semináři byla vydána publikace, která je k dispozici na webu. „Těší nás, že hned od začátku byl o semináře zájem, a hlavně, že dostáváme pozitivní ohlasy,“ zdůraznila ředitelka.

„V roce 2013 se budeme orientovat na online marketing, tedy zlepšení komunikace s potenciálními návštěvníky regionu, s fanoušky na sociálních sítích, dodala Djamila Bekhedda. „Jedním z našich hlavních úkolů je vzdělávat lidi, kteří pracují v cestovním ruchu. Kromě již zmíněných seminářů jsme zřídili webový portál elearning.central-moravia.cz, přístupný všem zájemcům o vzdělávání.“

Na nových webovkách najdou lidé řadu dokumentů, publikací a prezentací na téma kvalita služeb a marketing.

Více informací o nabídce vzdělávacích programů naleznou zájemci na webových stránkách sdružení cestovního ruchu www.strednimorava-tourism.cz.

Reklama

Výběr článků

Načítám