Nová pochoutka se zrodila při jízdě v autě. Florian Pekrmann zrovna vezl svou dceru, která mluvila o tom, že by si moc ráda dala koblihu. Její otec ale zrovna měl chuť na sekanou, a když se mu tyto myšlenky spojily, bláznivý nápad byl na světě.

„Se sladkou hořčicí nabízí tahle kombinace opravdu pestrý prožitek,“ uvedl 43letý pekař pro agenturu Reuters.

Může to znít bláznivě, ale Pekrmann se svým výtvorem sklízí úspěchy nejenom v bavorském Miesbachu, kde žije a podniká. Kobliha se sekanou se totiž stala hitem i na sociálních sítích.

„Je to hodně zvláštní kombinace chutí, ale je to překvapivě dobré,“ popsal své pocity zákazník Peter Rosner.

Pekrmann říká, že těchto koblih prodá 70 až 80 denně. O jejich popularitě svědčí i to, že si pro ně jezdí i lidé z nedalekého Rakouska.

Může se vám hodit na Seznamu: