Článek
Nová náborová kampaň bude lákat mladé uchazeče na videoklip o hrdinském zásahu dvou skutečných policistů.
Režisér F. A. Brabec klip natočil podle událostí z 1.února roku 2006, kdy policisté Miroslav Havelka a Martin Černý ve Chvaleticích zachránili chlapce, který spadl pod led.
Muži zákona byli za svůj čin oceněni titulem policista roku. Kampaň bude policii stát 20 miliónů korun, začíná tuto středu a končí 30. června.
Policejní prezident Oldřich Martinů s režisérem F.A.Brabcem při představování nového náborového klipu.
Podle policejního prezidenta Oldřicha Martinů by letos chtěla česká policie snížit svůj personální podstav tak, aby chybělo méně než 4000 lidí. Zhruba by tak u policie na konci roku mělo pracovat 43 500 zaměstnanců.
Náborový spot policie
Ministr vnitra Ivan Langer oznámil, že už loni se podařilo zvrátit trend, kdy od policie odcházelo více lidí, než nastoupilo. V roce 2008 bylo přijato 3782 policistů, odešlo jich prý „něco přes tři tisíce“.
Langer to připisuje ohlasu poslední kampaně s heslem „Pomáhat a chránit“. Na tu má aktuální kampaň navazovat.
Mladé lidi hledá stále i armáda
Od loňského roku se policejní náborová kampaň setkává se silným soupeřem. Mladé lidi do svých řad láká také česká armáda a zájemci o práci v ozbrojených složkách si mohou vybírat lepší podmínky pro své uplatnění v životě.
Armáda vybudovala speciální internetové stránky, kde uvádí všechny potřebné informace. V současnosti její kampaň probíhá zejména na internetu, bannery najdou čtenáři například na zpravodajských serverech.