Hlavní obsah

Policie hledá nováčky klipem o skutečných hrdinech

Právo, Josef Koukal

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Praha
Aktualizováno

Policie ve středu oficiálně představila další část náborové kampaně, pomocí které se už několik let snaží přivést mladé lidi do bezpečnostního sboru poté, co velké množství starších mužů zákona obor opustilo.

Článek

Nová náborová kampaň bude lákat mladé uchazeče na videoklip o hrdinském zásahu dvou skutečných policistů.

Režisér F. A. Brabec klip natočil podle událostí z 1.února roku 2006, kdy policisté Miroslav Havelka a Martin Černý ve Chvaleticích zachránili chlapce, který spadl pod led.

Muži zákona byli za svůj čin oceněni titulem policista roku. Kampaň bude policii stát 20 miliónů korun, začíná tuto středu a končí 30. června.

Foto: Josef Koukal, Právo

Policejní prezident Oldřich Martinů s režisérem F.A.Brabcem při představování nového náborového klipu.

Policejní prezident Oldřich Martinů s režisérem F.A.Brabcem při představování nového náborového klipu.

FOTO: Josef Koukal, Právo

Podle policejního prezidenta Oldřicha Martinů by letos chtěla česká policie snížit svůj personální podstav tak, aby chybělo méně než 4000 lidí. Zhruba by tak u policie na konci roku mělo pracovat 43 500 zaměstnanců.

Náborový spot policie

Ministr vnitra Ivan Langer oznámil, že už loni se podařilo zvrátit trend, kdy od policie odcházelo více lidí, než nastoupilo. V roce 2008 bylo přijato 3782 policistů, odešlo jich prý „něco přes tři tisíce“.

Langer to připisuje ohlasu poslední kampaně s heslem „Pomáhat a chránit“. Na tu má aktuální kampaň navazovat.

Mladé lidi hledá stále i armáda 

Od loňského roku se policejní náborová kampaň setkává se silným soupeřem. Mladé lidi do svých řad láká také česká armáda a zájemci o práci v ozbrojených složkách si mohou vybírat lepší podmínky pro své uplatnění v životě.

Armáda vybudovala speciální internetové stránky, kde uvádí všechny potřebné informace. V současnosti její kampaň probíhá zejména na internetu, bannery najdou čtenáři například na zpravodajských serverech.

Anketa

V jakém ozbrojeném sboru byste raději sloužili?
Armáda ČR
61,1 %
Policie ČR
38,9 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 2637 čtenářů.

Reklama

Výběr článků

Načítám