Hlavní obsah
Mojmír Prokop, vedoucí Přímého bankovnictví Komerční banky

Internetové bankovnictví MojeBanka bude přesně takové, jaké ho chcete mít

Internetové bankovnictví KB je uživateli hodnoceno jako jedna z nejlepších aplikací na českém trhu. Dobrou pověst zajišťuje stabilní fungování, přehlednost i široké spektrum užitečných funkcí. Od 17. 6. 2012 přinese navíc zásadní změnu vzhledu!

Mojmír Prokop, vedoucí Přímého bankovnictví Komerční banky
Internetové bankovnictví MojeBanka bude přesně takové, jaké ho chcete mít

Již v polovině června se mohou klienti Komerční banky těšit na zcela novou generaci internetového bankovnictví. Nová MojeBanka bude přesně taková, jakou ji chcete mít: její podobu i funkčnost si budete moci maximálně přizpůsobit svým potřebám a preferencím.

Hlavní předností nové generace je jednoduché a intuitivní ovládání. Díky přehledně a logicky uspořádaným sekcím se budete snadno orientovat a rychle najdete všechny potřebné funkce. Sami si zvolíte vzhled aplikace tak, aby co nejlépe vyhovovala vašim potřebám a operacím, které přes internet provádíte. Všechny hlavní informace a funkce budete mít dostupné již z první strany, tedy na jedno kliknutí.

Nová generace internetového bankovnictví MojeBanka byla ušita na míru individuálním klientům, podnikatelům a malým firmám. Vychází z nejnovějších trendů a zjednodušuje každodenní využívání nejčastějších funkcí. Z aplikace byly odstraněny některé funkce, které jsou určeny náročným firemním klientům, a přibyly funkce důležité pro zvýšení komfortu uživatele.

Design a funkčnost

Nejvíce viditelnou změnou je design aplikace MojeBanka. O jeho vývoj se postaral tým specialistů v Itálii. Výsledná podoba aplikace vychází nejen z osvědčených konceptů a studií, ale také z praktického testování chování uživatelů za pomoci očních kamer.

Zachováno zůstane naopak široké spektrum funkcí, které MojeBanka nabízí. Internetové bankovnictví se v nové generaci stává skutečnou on-line bankovní pobočkou.

Kromě běžných operací a nastavení mohou individuální klienti například on-line požádat o spotřebitelský úvěr nebo kreditní kartu. Žádost, kvůli které musíte v některých bankách složitě cestovat na pobočku, zvládnete v Komerční bance jednoduše z pohodlí domova. V prostředí internetového bankovnictví můžete i podepsat smlouvu, takže do kamenné pobočky vůbec nemusíte.

Podnikatelé jistě ocení přehledné ovládání jak firemních, tak i soukromých financí na jednom místě. Jednoduchá správa šablon pro platební příkazy zkrátí čas na úhradu pravidelných faktur.

Zachována je také oblíbená možnost plánovat schůzky s bankovním poradcem přímo z internetového bankovnictví až 10 pracovních dní dopředu a uložit je přímo do pracovního kalendáře bankovního poradce; ta je na českém trhu stále ještě unikátní.

Banka na internetu i v mobilu

Další změnou, kterou přináší internetové bankovnictví nové generace, je propojení internetového bankovnictví s mobilní aplikací Mobilní banka 2. Základní nastavení a preference, které si nastavíte v internetové aplikaci, uvidíte nově i v bankovní aplikaci, kterou používáte ve svém mobilním telefonu.

Vyzkoušejte si nové prostředí služby MojeBanka na vlastní kůži. Demo aplikace i další informace naleznete na stránce www.kb.cz/mojebanka.

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se

Dejte redakci i ostatním čtenářům vědět, jaký obsah stojí za přečtení.

Články s nejvyšším počtem Líbí se se budou častěji zobrazovat na hlavní stránce Seznamu a přečte si je více lidí. Nikomu tak neuniknou zajímavé zprávy.

Výběr článků