Článek
Již v polovině června se mohou klienti Komerční banky těšit na zcela novou generaci internetového bankovnictví. Nová MojeBanka bude přesně taková, jakou ji chcete mít: její podobu i funkčnost si budete moci maximálně přizpůsobit svým potřebám a preferencím.
Hlavní předností nové generace je jednoduché a intuitivní ovládání. Díky přehledně a logicky uspořádaným sekcím se budete snadno orientovat a rychle najdete všechny potřebné funkce. Sami si zvolíte vzhled aplikace tak, aby co nejlépe vyhovovala vašim potřebám a operacím, které přes internet provádíte. Všechny hlavní informace a funkce budete mít dostupné již z první strany, tedy na jedno kliknutí.
Nová generace internetového bankovnictví MojeBanka byla ušita na míru individuálním klientům, podnikatelům a malým firmám. Vychází z nejnovějších trendů a zjednodušuje každodenní využívání nejčastějších funkcí. Z aplikace byly odstraněny některé funkce, které jsou určeny náročným firemním klientům, a přibyly funkce důležité pro zvýšení komfortu uživatele.
Design a funkčnost
Nejvíce viditelnou změnou je design aplikace MojeBanka. O jeho vývoj se postaral tým specialistů v Itálii. Výsledná podoba aplikace vychází nejen z osvědčených konceptů a studií, ale také z praktického testování chování uživatelů za pomoci očních kamer.
Zachováno zůstane naopak široké spektrum funkcí, které MojeBanka nabízí. Internetové bankovnictví se v nové generaci stává skutečnou on-line bankovní pobočkou.
Kromě běžných operací a nastavení mohou individuální klienti například on-line požádat o spotřebitelský úvěr nebo kreditní kartu. Žádost, kvůli které musíte v některých bankách složitě cestovat na pobočku, zvládnete v Komerční bance jednoduše z pohodlí domova. V prostředí internetového bankovnictví můžete i podepsat smlouvu, takže do kamenné pobočky vůbec nemusíte.
Podnikatelé jistě ocení přehledné ovládání jak firemních, tak i soukromých financí na jednom místě. Jednoduchá správa šablon pro platební příkazy zkrátí čas na úhradu pravidelných faktur.
Zachována je také oblíbená možnost plánovat schůzky s bankovním poradcem přímo z internetového bankovnictví až 10 pracovních dní dopředu a uložit je přímo do pracovního kalendáře bankovního poradce; ta je na českém trhu stále ještě unikátní.
Banka na internetu i v mobilu
Další změnou, kterou přináší internetové bankovnictví nové generace, je propojení internetového bankovnictví s mobilní aplikací Mobilní banka 2. Základní nastavení a preference, které si nastavíte v internetové aplikaci, uvidíte nově i v bankovní aplikaci, kterou používáte ve svém mobilním telefonu.
Vyzkoušejte si nové prostředí služby MojeBanka na vlastní kůži. Demo aplikace i další informace naleznete na stránce www.kb.cz/mojebanka.