Od 5. do 19. 2. 2018 se mohou zájemci přihlásit do Seznam.cz studentské kampaně. Ti nejúspěšnější získají placenou stáž. Všechny důležité informace jsou připraveny na www.studentskakampan.cz.

Co je Studentská kampaň a jak se do ní přihlásit?

Tří až pětičlenné týmy si s přiděleným rozpočtem vyzkouší správu skutečných online kampaní v systému Sklik, Zboží a Seznam naplno. Propagovat mohou libovolnou firmu, dle vlastního výběru. Aby studenti věděli jak začít, proškolí je experti přímo ze Seznam.cz. Autoři těch nejúspěšnějších kampaní získají možnost měsíční placené stáže. Přidanou hodnotou pro všechny účastníky je možnost vyzkoušet si práci v on-line marketingu, který patří mezi nejdynamičtěji se rozvíjející obory. Dokladem o získané praxi, který lze uplatnit při hledání zaměstnání je certifikát specialisty – juniora.

Zájemci o účast ve Studentské kampani najdou všechny potřebné informace na webu studentskakampan.cz. „Aby nikomu neunikl žádný z důležitých termínů, doporučuji registrovat u nás svoji e-mailovou adresu, kam budeme posílat všechny důležité informace,“ říká Petra Fuksová, manažerka marketingu ve společnosti Seznam.cz a dodává: „Základní podmínkou pro účast v kampani je sestavení týmu, složeného ze studentů libovolné vysoké školy, a domluvit se s firmou, kterou budou propagovat. Ti nejlepší pak získají měsíční placenou stáž v Seznamu.“

Zájem o stáže je, nejsou místa

Význam praxe získané už v průběhu studia mladí lidé nepodceňují. Průzkum, který Seznam.cz realizoval na jaře 2017, ale ukazuje, že chybí možnosti jak odbornou stáž získat. „Téměř pro polovinu studentů je složité získat i neplacenou stáž. Navíc je pro řadu mladých lidí dnes vedlejší příjem bezpodmínečnou nutností. Proto i letos spouštíme registraci do celorepublikového projektu Studentská kampaň. Přihlásit se mohou všichni, kteří mají zájem o online marketing a nechybí jim chuť naučit se pracovat s reklamními systémy od Seznamu. Proto letos rozšiřujeme počet na 375 studentů,“ doplňuje Petra Fuksová.

Studentská kampaň by nebyla možná bez dlouhodobé spolupráce s vysokými školami. Právě zde 41 % studentů očekává pomoc při orientaci v oboru a při hledání příležitostí pro budoucí uplatnění. Téměř třetina pak při hledání spoléhá sama na sebe.