Hlavní obsah
Lidé by se měli naučit oddělovat důležité a nedůležité události. Ilustrační foto. Foto: Patrik Biskup, Právo

Nejsobečtější telefonát na nouzovou linku: můj králík nemá svěšené uši

Skotská policie potvrdila, že jistá žena zavolala na nouzovou linku s tím, že králíkovi, kterého si právě koupila, nevisí uši dolů, a neodpovídá tak popisu v inzerátu. Jiní lidé zase volali mužům zákona proto, že je v dešti pocákala projíždějící auta.

Lidé by se měli naučit oddělovat důležité a nedůležité události. Ilustrační foto. Foto: Patrik Biskup, Právo
Nejsobečtější telefonát na nouzovou linku: můj králík nemá svěšené uši

Skotové mají o znalostech a možnostech své policie zřejmě vysoké mínění: jiný člověk nouzově volal proto, aby se zeptal, jaký je poštovní kód policejní stanice ve městě Grangemouth poblíž Falkirku.

Reportérům listu Sun policisté řekli, že podobné telefonáty jsou "neuvěřitelné a frivolní" a že snižují schopnost policie rychle zasahovat v opravdu nutných případech.

Žena, která si službě na tísňové lince stěžovala, že ji pocákalo auto projíždějící louží, se od policisty dozvěděla, že její stížnost není krizová. To ji nijak neuklidnilo - naopak, začala policistovi sprostě nadávat.

"Měli bychom si uvědomit, že systém nouzové linky je tu pro opravdu krizové situace. Například pro takové, kdy jde o život a kdy volající potřebuje rychlou a účinnou pomoc," zdůraznil policejní šéfinspektor Alan Steward.

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se

Dejte redakci i ostatním čtenářům vědět, jaký obsah stojí za přečtení.

Články s nejvyšším počtem Líbí se se budou častěji zobrazovat na hlavní stránce Seznamu a přečte si je více lidí. Nikomu tak neuniknou zajímavé zprávy.

Reklama

Výběr článků