Hlavní obsah

Zákazníkovi nevykostili v obchodě rybu, byla prý příliš kluzká

Novinky, Jakub Kynčl

"Pokud chcete vaši rybu stáhnout z kůže či nafiletovat, požádejte našeho zaměstnance, ať tak učiní," stojí na webových stránkách britského supermarketu Waitrose. Jenže bezpečnostní nařízení v obchodě vyústila v absurdní situaci. Zaměstnanec chtěl pstruha vykostit a udělat z něj filety, ale jeho nadřízený rozhodl, že je to příliš nebezpečné vzhledem ke kluzkosti ryby a nafiletování zakázal.

Foto: Profimedia.cz

Rybu vám nenafiletujeme, je příliš kluzká, slyšel zákazník v obchodě.

Článek

Podivný případ je ve Velké Británii nyní modelovým případem pro to, jak to vypadá, když se bezpečnostní nařízení pro ochranu zaměstnanců a veřejnosti dovedou do extrému.

Stížnost se objevila krátce poté, co si jiný zákazník stejného obchodního řetězce stěžoval na to, že mu řezník odmítl vykostit jehněčí nohu. Řezník muži řekl, že by sice byl schopný koleno vykostit, ale vzhledem k bezpečnostním nařízením nemůže.

"Je to jen ukázka toho, jak se může špatný zákaznický servis schovávat za výmluvy nastrčené za zdravotní a bezpečnostní rizika. Kluzké ryby jsou součást života," uvedl zástupce komise, která oba případy hodnotila.

Obchodní řetězec se již za oba případy omluvil.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám