Hlavní obsah
Ukázka z interní kampaně Seznam.cz Movember Foto: Seznam.cz

Seznam.cz získal prvenství v celoevropské soutěži FEIEA Grand Prix 2013

Společnost Seznam.cz zazářila v celoevropské soutěži FEIEA Grand Prix 2013. Zlatou příčku získala česká internetová jednička v kategorii Strategie – jednorázové a krátkodobé kampaně s interní kampaní „Měsíc kníraté komunikace“ na podporu charitativní sbírky Movember.

Ukázka z interní kampaně Seznam.cz Movember Foto: Seznam.cz
Seznam.cz získal prvenství v celoevropské soutěži FEIEA Grand Prix 2013

Kampaň měla podpořit léčbu rakoviny prostaty. To se nakonec povedlo a díky řadě naplánovaných aktivit se mezi jednotlivými odděleními Seznamu a pobočkami po celé republice vybralo téměř 200 tisíc korun.

„Moc si vážíme toho, že se naše kampaň takto umístila. Kromě obdivuhodné sumy, kterou naši zaměstnanci věnovali na léčbu rakoviny prostaty, si především ceníme obrovské vervy, s jakou se kolegové zapojili do organizace projektu, a velkého altruismu, s jakým se u nás podporují charitativní akce,“ uvedl Tomáš Novotný, manažer interní komunikace Seznam.cz.

Ukázka z interní kamapaně Seznam.cz Movember 2012

Foto: Seznam.cz

„Celou kampaň jsme si sami vymysleli i realizovali pouze v rámci běžného rozpočtu, proto nás těší, že jsme dokázali takto obstát v tvrdé konkurenci evropských projektů,“ dodal k vítězství v soutěži Novotný.

Prostřednictvím mezinárodní soutěže FEIEA Grand Prix oceňuje evropská asociace FEIEA (Federation of European Business Communication Associations) výjimečné projekty v oblasti interní komunikace a souvisejících činností.

yknivoNumanzeSaNyknalC

Reklama

Výběr článků