Síť se zaměřuje na firmy a znalostní profese, kombinuje prvky známé z jiných sociálních sítí. Cílem je spojovat lidi se společnými znalostmi a zájmy, jejich dovednosti, rovněž firmy a jejich služby či produkty. Také obsahuje odbornou encyklopedii ze segmentů jako IT, ekonomie nebo právo.

Oblíbená u vysokých škol

„Projekt se stal v průběhu testovacího provozu populárním u českých vysokých škol. Studenti jej využívají jako znalostní a vzdělávací síť, kde kromě užitečných informací z jejich oborů mohou navázat kontakt s jinými spolužáky či firmami. Aktuálně jsme citováni v téměř čtyřech tisících diplomových a semestrálních pracích. Mezi nejaktivnější uživatele patří studenti Masarykovy univerzity, Univerzity Tomáše Bati, VP Institutu a VUT Brno,“ říká zakladatel sítě David Melichar.

Podle něj nezačali jako sociální síť. „Začali jsme na kvalitním manažerském obsahu. Tento obsah pak spojuje určité komunity lidí a tito lidé tvoří právě sociální síť,“ dodal.

Nejen sociální síť

MM buduje jednotné místo, kde se mohou lidé zabývat osobním rozvojem, čerpat ověřené informace, navazovat pracovní vztahy nebo sehnat zakázky. Projekt je však určen i pro firmy, kterých je v síti aktuálně přes tři tisíce. Pro ně představuje místo, kde se mohou prezentovat, nabízet své služby či produkty, nechat si je hodnotit relevantními uživateli, zároveň i hledat zaměstnance.

Ke spuštění úplně první verze projektu došlo v roce 2012, postupně se rozrostla až na veřejnou testovací beta verzi. Za tu dobu projekt vybudoval komunitu s šesti tisíci veřejnými uživateli a řádově větším počtem lidí s neveřejným profilem.

Celkových pravidelných návštěvníků jsou kumulativně tři milióny. Polovinu tvoří Češi, druhou polovinu lidé ze Slovenska, USA, Indie, Velké Británie, Austrálie, Německa a dalších zemí. Za projektem stojí společnost Cortis Consulting, na jeho vývoji se podílelo více než 20 lidí.