Během čtyřdenního finále porovnával český tým (ve složení Johana Adamková, Jan Rajchert, Jakub Ratislav a Diana Stašková) své znalosti a prezentační dovednosti se studenty z celého světa.

Studenti řešili případové studie ze sportovní oblasti, konkrétně věnované fotbalovému šampionátu FIFA a olympijským hrám v Londýně. Své návrhy následně prezentovali před mezinárodní porotou složenou z partnerů celosvětové sítě poradenských společností KPMG.

Nezklamali očekávání

„Naši studenti si v porovnání s mezinárodní konkurencí vedli více než dobře. Jejich řešení i prezentace byly na vysoké úrovni. Rozdíly mezi finálovými týmy byly minimální, odlišnosti spočívaly v kreativitě, originalitě řešení a způsobu prezentace,“ uvedl Pavel Závitkovský, Partner KPMG Česká republika a člen mezinárodní poroty soutěže.

Právě inovativní přístup k řešení nakonec rozhodl o vítězství studentů australské University v Queenslandu před týmy z Francie a USA.

Češi uspěli na sociálních sítích

Během náročného soutěžního programu studenti nejen analyzovali případové studie, ale také soutěžili v komunikaci na sociálních sítích. Český tým v aktivní komunikaci na sítích dlouhou dobu vedl, nakonec skončil těsně druhý.

Získali zkušenosti i nové přátele

„Účast v soutěži KPMG International Case Competition nám přinesla nové přátele z celého světa, hromadu zkušeností a velmi cennou zpětnou vazbu od porotců KPMG. Věděli jsme, že nebude lehké v mezinárodní konkurenci uspět, ale právě to nás motivovalo předvést se v co nejlepším světle a ukázat, že i české týmy umějí řešit případové studie a konkurovat svými nápady světu,“ uvedli po soutěži členové týmu z VŠE v Praze.