Absolventi škol, kteří těžko hledají uplatnění, mohou nastoupit například do call centra. Například v ČEZ Zákaznické služby začínala většina managementu od nejnižších pozic. Zákaznická centra ČEZ v Plzni a Ostravě nabízejí zhruba stovku brigádnických míst, přičemž celkem disponují 380 stálými operátory. Brigádníky používají k vykrývání špiček.

Pětinu kmenových pracovníků call centra ČEZ tvoří absolventi do dvou let po ukončení školy, kteří byli dříve brigádníky.

Další z nich přecházejí nejčastěji na pozice: tester (zkouší, jak fungují novinky v systému), IUP (integrované uživatelské prostředí), výpomoc metodikům a následně míří na manažerské pozice, jako například projektový manažer, manažer pro legislativu ČEZ Prodej a podobně. Kariérní vývoj v této oblasti tak vůbec není špatný.

Po call centru ČEZ v Plzni a Ostravě nacházejí tito absolventi ve větším počtu uplatnění třeba v Plzeňském Prazdroji nebo u České pošty.