Každý chladicí box bude připojen prostřednictvím sítě tzv. internetu věcí. Výrobce nápojů tak bude mít přístup k obrovskému množství dat z prodejních míst, včetně informací o umístění boxu v prodejně a jeho dostupnosti, o teplotě, skladových zásobách, umístění produktů, chování spotřebitelů a trendech.

Smart chladicí boxy umožňují i interakci prostřednictvím mobilních aplikací, které společnosti dovolí oslovovat zákazníky v reálném čase. Přidanou hodnotou jsou nabídky na míru a propagační akce, využívající fyzickou blízkost.

Českému zastoupení firmy předloni klesl meziročně zisk o pětinu na 287,7 miliónu korun. Čistý obrat se firmě snížil o 188 miliónů na 5,81 miliardy korun. Loňské výsledky zatím nezveřejnila. Společnost zaměstnává kolem tisícovky lidí, z toho více než 800 v ČR.

Čistý zisk firmy celosvětově v prvním čtvrtletí meziročně stoupl o 16 procent na 1,37 miliardy dolarů (zhruba 29 miliard Kč). Tržby sice o 16 procent naopak klesly na 7,63 miliardy dolarů, ale byly i tak zhruba 300 miliónů dolarů nad odhady.