Hlavní obsah

Seznam.cz na nákupech. Vedle rádií koupil auto-moto web Garáž.cz

Novinky, mif

Portfolio společnosti Seznam.cz se neustále rozrůstá, po získání 67% podílu v rádiích Expres FM a Classic Praha česká internetová jednička koupila auto-moto web Garáž.cz. Ve středu o tom na tiskové konferenci informoval místopředseda představenstva Seznam.cz Pavel Zima.

Foto: Seznam.cz

Chystaná podoba serveru Garáž.cz

Článek

Nově tak Seznamu patří nejen doména Garáž.cz, ale také veškeré články a dvacet dílů TV show Garáž.cz. Tento obsah se bude nově objevovat na stránkách české internetové jedničky.

„V sekci Další články z českého internetu, kterou máme na domovské stránce, automobilová tématika jednoznačně vede. K dnešnímu dni spolupracujeme s více než dvěma desítkami auto-moto webů,“ prohlásil Zima.

„Proto jsme se před pár měsíci rozhodli vytvořit vlastní redakci, která by se autům také věnovala. V průběhu příprav se nám ale naskytla možnost koupit doménu Garáž.cz s jejím dosavadním obsahem a domluvit se s jejím majitelem na uzavření dlouhodobé spolupráce,“ vysvětlil okolnosti transakce místopředseda představenstva Seznam.cz.

Největší auto-moto web v Česku

Dosavadní členové redakce ve složení Jakub Urban, Jakub Rejlek a Ondřej Chamilla budou nový auto-moto online magazín připravovat společně s Janem Červenkou a Honzou Koubkem.

Foto: repro Garáž.cz

Aktuální podoba webu Garáž.cz

Zástupci Seznamu se na středeční tiskovce několikrát uvedli, že jejich cílem je vybudovat z Garáže největší auto-moto web v Česku. „První cíle míří k návštěvnosti 200 000 uživatelů denně. Zdrojem návštěvnosti pro nás bude nejen domovská stránka Seznamu, kde bude mít web své místo, ale i naše služba Sauto.cz. Proto se vedle redakčních testů a recenzí nejnovějších vozů zaměříme i na segment ojetých aut,“ konstatoval Zima.

Podle něj se fanoušci mohou těšit samozřejmě také na zprávy z automobilového trhu i servisní témata. Garáž.cz se navíc bude daleko více soustřeďovat na videa. „Na webu Garáž.cz lidé najdou video testy, reportáže i přímé přenosy z tuzemských a zahraničních akcí. Videa plánujeme využívat i v Televizi Seznam,“ upřesnil Zima.

Ke spuštění nového webu Garáž.cz by mělo dojít během několika dnů.

Seznam.cz vstoupil na rádiový trh

V posledním měsíci jde již o druhou velkou akvizici, kterou společnost Seznam.cz oznámila. Česká internetová jednička totiž v červnu vstoupila také na rádiový trh, koupila majoritní podíl v rádiích Expres FM a Classic Praha. [celá zpráva]

„Chceme posluchačům nabídnout jejich oblíbenou hudbu doplněnou o kvalitní zpravodajství, rozhovory a informace, které jinde nenajdou. Kromě propojení zpravodajského obsahu počítáme s tím, že se v éteru mohou objevit tváře, respektive hlasy, naší zpravodajské redakce,“ vysvětlil důvody uzavření transakce Zima.

Seznam.cz do rádií vstoupil jako majoritní vlastník, když mu na základě uzavřené smlouvy připadá vlastnictví 67% podílu. 33 % si nadále ponechají původní majitelé stanic David Šimoník a Petr Stuchlík, ve vedení obou rádií zůstává jejich dosavadní ředitel Pierre Beneš spolu s Martinou Klausovou za rádio Classic Praha a Filipem Žemličkou za Expres FM. Rádia budou nadále pokračovat v realizaci eventů a koncertů, které dosud pořádaly. Konkrétně se jedná například o koncerty Pocta českým filmům a pohádkám či oblíbený sborový happening Sborovna.

Obě zmiňovaná rádia zatím vysílají v Praze a středních Čechách. Zástupci Seznam.cz ale na tiskovce zdůraznili, že jejich ambicí je dostat stanice k co největšímu počtu posluchačů. „Budeme podporovat digitalizaci rádií v České republice, ale zároveň se zaměříme na vlastní cesty, konkrétně využití internetu,“ vysvětlil místopředseda představenstva Seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám