„Na serveru Sauto.cz mají lidé možnost vybírat z více než 65 tisíc ojetých a nových vozů. To je obrovské množství a najít to správné auto není úplně snadné. Proto neustále hledáme cesty, jak proces výběru co nejvíce zjednodušit. Novinkou, kterou představujeme jako první v ČR, je unikátní systém štítků,“ uvedl Adam Szabó, produktový manažer Sauto.cz.

Podle něj štítky fungují na podobném principu jako nápisy na vozech v autobazarech. „Jde o vůz po prvním majiteli? Je součástí jeho výbavy tempomat, klimatizace či parkovací senzory? Pokud jde o informaci, která je pro konkrétní vůz zajímavá a odlišuje ho od ostatních vozů, najdou ji lidé hned ve výpisu inzerátů. Zájemci se tak dozví bližší informace o výbavě auta již při vyhledávání,“ doplnil Szabó.

Štítky budou jen u unikátních nabídek

Zároveň zdůraznil, že informační štítky nebudou součástí všech inzerátů. Budou se prý zobrazovat pouze u vozů, u nichž prodejce případné informace o výbavě vozu vyplní a v přehledu inzerátů budou unikátní.

„V praxi to znamená, že například u modelu Škoda Octavia s prodejní cenou okolo 200 000 korun štítek upozorní na to, že je vůz vybaven satelitní navigací či parkovacím zařízením, pokud tuto výbavu nebudou mít další vozy ze stránky výpisu. Věříme, že naše novinka bude prodávající motivovat k co nejkvalitnějšímu vyplňování informací o výbavě a tím vzroste úroveň celkové nabídky vozů,“ doplnil produktový manažer Sauto.cz.