Seznam.cz má za sebou mimořádně úspěšný rok. Soustředili jsme se během něj na masivní investice do reklamních systémů i technologických platforem pro distribuci obsahu třetích stran. I tak se nám podařilo udržet profitabilitu okolo 36 procent a s tím jsme velmi spokojeni,“ komentoval člen představenstva Pavel Zima.

Příjmy z reklamy rostly hlavně v obsahové síti Sklik. O desítky procent se meziročně zvýšily i příjmy z inzerce v rámci distribuce obsahu třetích stran na domovské stránce. Seznam.cz oproti roku 2017 rostl i v segmentu mobilní reklamy.

Loni spustil Seznam.cz vlastní celoplošnou terestricky vysílanou televizní stanici a vstoupil nákupem rádií Expres FM a Classic Praha na rozhlasový trh.

„V letošním roce budeme pokračovat ve vývoji produktů s vysokou přidanou hodnotou pro české uživatele i lokální inzerenty s velkým důrazem na domovskou stránku, Vyhledávání, Email a Mapy. Budeme nadále rozvíjet obsahová partnerství, stejně tak budeme pokračovat v produkci a dalším rozvoji vlastního, kvalitního a nezávislého obsahu,“ dodal Zima.