„Naše nedotované vlaky jsou ziskové na všech linkách, kde jezdíme – včetně nově zavedených spojů na trase PrahaBrno–Vídeň. Ty vyjely přibližně před rokem a po roce provozu je jejich ekonomika v plusu,” nechal se slyšet šéf společnosti Radim Jančura.

RegioJet v loňském roce zvítězil v poptávkovém řízení na dotované rychlíkové spoje na lince Brno–Přerov–Ostrava–Bohumín. Podle informací ministerstva dopravy bude RegioJet rychlíky na trase Brno–Bohumín provozovat ročně za 252 milionů korun, o 50 milionů levněji, než se původně počítalo.

Dále společnost zvítězila v poptávkovém řízení na provoz regionálních vlaků na vybraných tratích v Ústeckém kraji. Provoz bude zahájen v prosinci 2019.

Zisk před zdaněním a úroky (EBIT) největšího českého železničního dopravce České dráhy byl v prvním pololetí loňského roku meziročně vyšší o 300 milionů korun, když dosáhl 1,2 miliardy korun.