„V dalších letech předpokládáme rozvoj obchodních aktivit srovnatelný s předchozím obdobím,” uvedla firma, která první obchod v Česku otevřela v roce 1992. Celosvětově má řetězec zhruba 1450 prodejen, především v Německu.

Na tuzemském trhu působí ještě diskonty Lidl, Penny Market a COOP. Všechny tři dohromady podle údajů GfK na konci loňského roku provozovaly 659 prodejen s celkovou prodejní plochou 497 tisíc metrů čtverečních.

Diskont Penny Market loni zvýšil v Česku zisk o 17 procent na 487 miliónů korun. Penny patří do skupiny Rewe, která v Česku provozuje i obchodní řetězec Billa. [celá zpráva]

Lidl zaznamenal loni v Česku meziroční nárůst zisku o 55 procent na rekordní čtyři miliardy před zdaněním. Lidl patří do skupiny Lidl & Schwarz, která provozuje i hypermarkety Kaufland. [celá zpráva]

Nejvíc diskontních prodejen je ve Středočeském kraji (91), nejméně v kraji Zlínském. Mezi největší obchodní řetězce v Česku patří Kaufland, Albert a Tesco.